Encorem – Agenție de Marketing

Servicii Google Ads

Pay Per Click are un impact rapid și oferă companiei dumneavoastră posibilitatea de a se expune în motorul de căutare google și pe site-urile partenerilor Google.

Orice business poate fi la doar o căutare pe Google distanță!

Anunțurile afișate în Rețeaua de căutare apar chiar în momentul în care oamenii caută serviciile sau produsele pe care companiile le oferă!

     •85% dintre utilizatori folosesc un motor de căutare atunci când au căutat informații

     •72% dintre persoanele care caută un anumit tip de serivciu de pe dispozitivul mobil, vizitează acel loc în uarmătoarele 24 de ore

Servicii Google Ads

Ce este Google Ads?

Google Ads este instrumentul de promovare oferit de Google care poate fi utilizat în orice etapă a strategiei de marketing. Este una dintre cele mai bune instrumente de marketing pentru că aduce cel mai calitativ trafic. Platforma Google Ads funcționează ca o licitație - licitezi bani pentru click-uri. Nu de fiecare dată cea mai bună ofertă câștigă, pentru a oferi o experiență bună utilizatorilor săi, Google combină oferta financiară cu scorul de calitae al companiei ( eficiența reclamei anterioare).

Cuvintele cheie

Cuvintele cheie reprezintă baza unei campanii Google Ads de succes. Dacă ai un cuvânt cheie care se potrivește cu ceea ce caută un utilizator, anunțul tău ar putea apărea. Anumite cuvinte cheie vor avea un volum ridicat de căutări, în timp ce altele vor avea un volum de căutare mic. Alegerea cuvintelor cheie corecte este primul pas în folosirea Google Ads. Fiecare cuvânt cheie intră într-o secțiune a pâlniei de vânzări. Înțelegerea locului în care cuvântul tău cheie intră în pâlnie este important pentru a te asigura că ajungi la consumatori în diferite etape ale comportamentului lor de cumpărare.

Promovare pe Google

Promovare pe YouTube

Prin instrumentul de promovare Google Ads ne putem extinde chiar și pe YouTube. Reclamele din anunțurile video sunt ușor de recepționat de către client dacă sunt concepute corect.

Noi te putem ajuta cu crearea și promovarea anunțurilor video pe YouTube, suntem doar la un click distanță!

 

Promovare pe Gmail

Gmail este o aplicație web de e-mail oferită gratuit de către Google. În ultimii ani majoritatea utilizatorilor au migrat spre Gmail datorită serviciilor calitative.Anunțurile pe e-mail au un impact destul de mare în comparație cu anii trecuți, Gmail reușind să evite spam-ul neplăcut de anunțuri promovate pe care îl întâlneam pe alte platforme asmănătoare.

 

Google Ads Performance Max campaigns

Performance Max este un nou tip de campanie bazat pe obiective, care va ajuta sa accesati intregul inventar Google Ads dintr-o singura campanie. Este conceput pentru a completa celelalte campanii si pentru a va ajuta sa gasiti mai multi clienti care fac conversii pe toate canalele Google, cum ar fi YouTube, Display, Search, Discover, Gmail și Maps.

Utilizează învățarea automată pentru a oferi publicului un anunț relevant cu o sumă licitată optimă pentru a maximiza performanța campaniei. 

Across_Google_channels

FAQ

  • Printre avantajele Google Ads se numără posibilitatea de a atrage clienți relevanți și de a măsura eficiența campaniilor publicitare în timp real. De asemenea, poți ajusta bugetul și strategia de publicitate pentru a obține rezultate mai bune.
  • Google Ads folosește un sistem de licitații în care advertiserii oferă un preț maxim pentru clicuri sau afișări pe anunțurile lor. Google ia în considerare oferta, relevanța și alte factori pentru a determina poziția anunțurilor în rezultatele căutării sau pe alte platforme.
  • CPC (Cost per Click) reprezintă suma pe care o plătești atunci când un utilizator face click pe anunțul tău. În schimb, CPM (Cost per Mille) reprezintă costul pentru afișarea anunțului tău de o mie de ori, indiferent dacă utilizatorii fac clic sau nu pe el.
  • Pentru a optimiza campaniile Google Ads, poți îmbunătăți calitatea anunțurilor și paginile de destinație, să ajustezi strategia de licitație și să monitorizezi cu atenție performanța campaniilor pentru a face ajustări în timp real.
  • Scorul de calitate este o metrică utilizată de Google pentru a evalua relevanța și calitatea anunțurilor tale. Un scor de calitate mai mare poate reduce costul pe clic și poate îmbunătăți poziția anunțurilor tale în rezultatele căutării.
  • Poți experimenta cu diferite strategii de licitație, să testezi și să optimizezi constant anunțurile și să utilizezi segmentarea și personalizarea pentru a ajunge la audiența potrivită în momentul potrivit. De asemenea, poți să te ții la curent cu schimbările din industrie și să adaptezi strategiile tale în consecință.

Contactează-ne!