Search Engine Optimization

AFLĂ CE ESTE SEO

SEO oferă o prezență vizibilă și eficientă în căutare, ducând la o creștere considerabilă a vânzărilor, a profitabilității și a eficienței costurilor pentru clienții noștri.

Află ce înseamnă de fapt SEO și cu ce ne ajută.

Ce este SEO?

SEO abrevierea expresiei Search Engine Optimization (optimizarea motoarelor de căutare) este una dintre cele mai importante și complexe metode de promovare online.

 

SEO este responsabil de afișarea / indexarea corespunzătoare a unui site de către motoarele de căutare (Google, Bing, Yahoo) pentru a-i crește traficul calitativ.

Ce face SEO?

Atunci când căutăm pe Google un anumit subiect printr-o expresie cheie (ex: servicii seo), motoarele de căutare ne afișează înapoi rezultate relevante pentru ceea ce a căutat.

 

Dacă facem abstracție de anunțuri plătite, care apar în secțiunea de link-uri sponsorizate ale motoarelor de căutare, primele rezultate pe care ni le recomandă sunt cele pentru care s-a realizat optimizarea SEO corespunzător, ele au crescut organic ca și poziție și respectă politicile Google

Ce presupune SEO?

Majoritatea elementelor unui site sunt importante în procesul de optimizare SEO. Cu toate acestea, trebuie să ținem cont și de factorii externi care pot influența o campanie de SEO, precum domeniul de activitate, poziționarea în piață, compania ș.a.m.d. .

 

 Primii pași pentru a pune la punct o strategie SEO este de a realiza un audit complet al site-ului pentru identificarea și remedierea problemelor existente, implementarea strategiilor și a recomandărilor de mentenață. 

Optimizările noastre SEO cuprind: Optimizări Web (Mobile, Tabletă și Desktop), Organic Search, On-Page SEO, Link Building, Keyword Research / Strategy and Activity Report.

Optimizare On-site

Optimizarea on-page presupune editarea și modificarea conținutului unui site prin sugestii de îmbunătățire și optimizare a modului său de funcționare.

  • Pentru că fiecare element din pagină este analizat de către motoarele de căutare, procedeele de optimizare on-page se ocupa de optimizarea, printre altele, a tagurilor, descrierilor și cuvintelor cheie. Astfel, este esențială scrirea cu atenție a titlurilor și descrierilor, elimanrea greșelilor, îmbunătățirea vitezei de încărcare, optimizarea structurii de adrese URL și legături interne, prelucrarea și optimizarea imaginilor etc.

Optimizare Off-site

Din punct de vedere tehnic, backlink-ul este o legătură dintre 2 pagini web. Această legătură este efectuată prin adăugarea unui link de către un site în textul unei pagini sau pe o imagine din conținut.

Backlink-urile fac parte din strategia SEO de îmbunătățire a poziționării site-ului în rezultatele de căutare.

Procesul de înmulțire a backlink-urilor de către un site se numește link building.

  • Numărul de backlink-uri și autoritatea domeniilor sunt factori esențiali în campanie și influentaeză poziționările în rezultatele căutărilor. Nu toate backlink-urile sunt bune, iar analiza lor reprezintă una din activitățile lunare necesare intr-o campanie SEO.

SEO vs. PPC

Search Engine Optimization & Pay Per Click

SEO și PPC sunt două strategii diferite la ambele capete ale aceluiași spectru de marketing digital. Serviciile SEO se concentrează pe direcționarea traficului organic către site-ul dvs., în timp ce publicitatea PPC se referă la afișarea de reclame plătite pe paginile cu rezultatele motorului de căutare

MĂREȘTE TRAFICUL & CREȘTE VENITUL

Povestește-ne despre proiectul tău

Noi te putem ajuta să îți dezvolți afacerae!