Search Engine Optimization

AFLĂ CE ESTE SEO

SEO oferă o prezență vizibilă și eficientă în căutare, ducând la o creștere considerabilă a vânzărilor, a profitabilității și a eficienței costurilor pentru clienții noștri.

Află ce înseamnă de fapt SEO și cu ce ne ajută.

Ce este SEO?

SEO abrevierea expresiei Search Engine Optimization (optimizarea motoarelor de căutare) este una dintre cele mai importante și complexe metode de promovare online.

 

SEO este responsabil de afișarea / indexarea corespunzătoare a unui site de către motoarele de căutare (Google, Bing, Yahoo) pentru a-i crește traficul calitativ.

Ce face SEO?

Atunci când căutăm pe Google un anumit subiect printr-o expresie cheie (ex: servicii seo), motoarele de căutare ne afișează înapoi rezultate relevante pentru ceea ce a căutat.

 

Dacă facem abstracție de anunțuri plătite, care apar în secțiunea de link-uri sponsorizate ale motoarelor de căutare, primele rezultate pe care ni le recomandă sunt cele pentru care s-a realizat optimizarea SEO corespunzător, ele au crescut organic ca și poziție și respectă politicile Google

Ce presupune SEO?

Majoritatea elementelor unui site sunt importante în procesul de optimizare SEO. Cu toate acestea, trebuie să ținem cont și de factorii externi care pot influența o campanie de SEO, precum domeniul de activitate, poziționarea în piață, compania ș.a.m.d. .

 

 Primii pași pentru a pune la punct o strategie SEO este de a realiza un audit complet al site-ului pentru identificarea și remedierea problemelor existente, implementarea strategiilor și a recomandărilor de mentenață. 

Optimizările noastre SEO cuprind: Optimizări Web (Mobile, Tabletă și Desktop), Organic Search, On-Page SEO, Link Building, Keyword Research / Strategy and Activity Report.

Optimizare On-site

Optimizarea on-page se referă la îmbunătățirea fiecărui element dintr-o pagină web. Motoarele de căutare analizează fiecare element al unei pagini web, procesul de optimizare on page are grijă ca fiecare element să fie folosit la potențial maxim. 

 

Care sunt aceste elemente?

  • Prin elementele unei pagini ne referim la: cuvintele cheie, descrierile, tagurile, textul din pagină, viteza de încărcare a site-ului, structurile de adrese URL și de legături interne, mărimea imaginilor, etc.

Optimizare Off-site

Fiecare site are un scor de ”încredere” denumit ca și ”autoritatea domeniului”. Google folosește acest scor pentru a descrie relevanța site-ului pentru un anumit domeniu de activitate.

 

Cum poți crește autoritatea domeniului unui site?

  • Autoritatea domeniului poate crește prin campanii de ”backlink” (link-uri din alte site-uri care sunt redirecționate către o pagină din site-ul dvs.)

 

SEO vs. PPC

Search Engine Optimization & Pay Per Click

Pay Per Click (PPC) și Search Engine Optimization (SEO) sunt doua strategii diferite de marketing digital, ambele stau la baza marketingului din 2021. Serviciile PPC se referă la reclamele plătite pe paginile cu rezultatele motorului de căutare (Google) în schimb SEO se bazează pe direcționarea traficului organic.

MĂREȘTE TRAFICUL & CREȘTE VENITUL

Povestește-ne despre proiectul tău

Noi te putem ajuta să îți dezvolți afacerae!