Conversii: 857,47
Rată de conversie: 11.35%
Cost total: RON 34.400
Cost / conversie: RON 40.09
Rata de conversie este relativ modestă.
Costul per conversie este ridicat, ceea ce sugerează oportunități de optimizare.
Fluctuații semnificative în performanță zilnică
Testare A/B pentru landing page-uri.
Optimizarea cuvintelor cheie (excluderea celor irelevante).
Îmbunătățirea mesajelor din anunțuri.
Conversii: 1.420
Rată de conversie: 19.08%
Cost total: RON 37.400
Cost / conversie: RON 26.24
+65.6% creștere în conversii.
Rata de conversie aproape s-a dublat.
Costul per conversie a scăzut cu ~35% față de luna anterioară.
Automatizare (reguli și scripturi pentru buget & strategii Smart Bidding).
Targetare mai precisă prin audiențe personalizate.
Conversii: 1.430
Rată de conversie: 18.64%
Cost total: RON 37.000
Cost / conversie: RON 25.83
Performanță stabilă, consolidarea creșterilor din luna anterioară.
Cost / conversie foarte bun, cu o ușoară scădere suplimentară.
Graficul arată o performanță mai echilibrată (mai puține vârfuri și scăderi bruște).
Automatizare (reguli și scripturi pentru buget & strategii Smart Bidding).
Focus pe creșterea calității lead-urilor