Promovare Facebook

Promovare pe Facebook Ads

Pentru consumatorii moderni, rețelele sociale reprezintă o parte esențială a vieții de zi cu zi. Mulți dintre noi folosim platformele sociale nu doar pentru a ține legătura cu cei dragi și cu subiectele care contează pentru noi, dar totodată decidem cu mai multă ușurință ce produse și servicii să achiziționăm. Prin urmare, orice tip de afacere necesită o prezență solidă în rețelele sociale. Facebook este considerată una dintre cele mai puternice alegeri când vine vorba de promovare online și tehnici moderne de digital marketing.

 

Ce beneficii oferă promovarea pe Facebook?

Indiferent de tipul de afacere pe care o conduceți, Facebook vă poate oferi beneficii incontestabile, începând cu un public masiv și continuând cu posibilitatea de a vă spori vânzările. Facebook nu poate fi întrecut în ceea ce privește numărul mare de utilizatori lunari activi – aproximativ 2,89 miliarde – ceea ce face ca serviciul de promovare Facebook să fie cel mai solicitat de către cei care doresc să facă cunoscut un nou produs, serviciu sau ofertă. De asemenea, vă puteți folosi de Facebook pentru a vă consolida brandul, pentru a-i spori popularitatea, dar și pentru a interacționa cu publicul țintă, pentru a intra în conversații relevante și pentru a a dezvolta relații strânse cu clienții actuali și potențiali. Totodată, este necesar ca o afacere să își stabilească și să își mențină o prezență activă pe Facebobok pentru a dezvolta loialitatea clienților față de brand, pentru a ajunge la segmente specifice de public și pentru a se extinde către noi categorii demografice, pentru a reduce cheltuielile asociate cu strategiile de digital marketing, pentru a crește traficul către website, blog sau magazin online, pentru a susține tehnicile SEO și pentru a deveni o parte obișnuită din rutina zilnică a clienților. De fapt, conform unui sondaj publicat de Facebook, două treimi dintre utilizatorii Facebook raportează că vizitează o pagină Facebook de afaceri locale cel puțin o dată pe săptămână. Prin urmare, o strategie de digital marketing concentrată pe Facebook este esențială.

 

Cum să utilizați Facebook Ads?

Când vine vorba de promovare pe Facebook, nu există o strategie unică de marketing. Puteți dezvolta o campanie de succes conform propriilor dorințe și obiective. Este minunat să obțineți multe aprecieri la o postare, însă asta s-ar putea să nu contribuie prea mult la succesul campaniei de marketing. Prin urmare, devine important să vă stabiliți obiective mai stricte și să vă gândiți la ce rezultate doriți să vă aducă o campanie de promovare Facebook. Poate doriți să sporiți popularitatea brandului, să încurajați loialitatea clienților, să creșteți conversiile pe site sau să îmbunătățiți serviciul pentru clienți. Fiecare postare, videoclip, imagine, reclamă sau anunț pe care îl creați pe Facebook trebuie să fie în serviciul obiectivelor pe care vi le-ați stabilit. Iată că Facebook ads reprezintă cea mai eficientă modalitate de a ajunge la publicul țintă. S-ar putea să fiți surprinși, însă șansele ca postarea pe care ați formulat-o să ajungă la publicul țintă sunt foarte mici. Algoritmul Facebook acordă întotdeauna mai multă prioritate postărilor de la prieteni și de familie, așa că afacerea pe care o conduceți mai are de așteptat. Totuși, puteți ajunge mai repede la publicul țintă și vă puteți extinde acoperirea cu FB ads. Dacă vă întrebați ce este Facebook ads, explicația cea mai simplă ar fi aceea a unei reclame plătite. Mai precis, o reclamă pe Facebook este o formă plătită de publicitate care vă ajută să ajungeți la un anumit segment de public și atrage atenția pentru a crea trafic. Tot pentru a obține mai mulți clienți, puteți utiliza Facebook Lead Ads. Această strategie de marketing vă ajută să obțineți clienți potențiali direct de la Facebook. Clienții potențiali pot completa un formular rapid pe Facebool, fără să dea click cu trimitere către un alt site web. Dacă nu dispuneți de un buget mai generos și nici nu aveți prea mult timp la dispoziție, atunci Facebook Lead Ads poate fi soluția cea mai convenabilă. Puteți obține date esențiale ale clienților, cum ar fi numele, adresa de e-mail sau informațiile de contact. Apoi, va trebui să găsiți cele mai bune metode de a interacționa cu clienții. Pentru a înțelege mai bine cerințele acestora, îi puteți încuraja să se înscrie la newsletter, să solicite un demo, să se înscrie la un concurs sau să vă ofere un feedback.

Nu în ultimul rând, este necesar să evaluați succesul campaniei de promovare pe Facebook. Din fericire, Facebook vă ajută să vă măsurați succesul și să urmăriți implicarea publicului. Facebook Insights vă ajută să aflați câte persoane v-au văzut postările, numărul de persoane care v-au recomandat pagina, implicarea utilizatorilor (câte persoane au apreciat postarea, câte au comentat conținutul și câte au distribuit postarea). De asemenea, puteți afla dacă a existat o scădere a numărului de adepți după o anumită postare. Facebook Reactions vă ajută să obțineți informații detaliate despre ce părere are publicul despre conținutul pe care îl postați. În plus, Facebook Insights vă poate ajuta să determinați ce tip de postări funcționează cel mai bine pentru a vă adapta astfel conținutul  la preferințele publicului.

FAQ

Pixelul Facebook este o bucată de cod pe care o plasezi pe site-ul tău web. Colectează date care te ajută să urmărești conversiile din reclamele de pe Facebook, să optimizezi reclamele, să construiești audiențe vizate pentru anunțuri viitoare și să faci remarketing către persoanele care au fost pe site-ul tău.

Dacă îți dorești campanii complexe pe Instagram le poți crea din Facebook Ads Manager (Meta Ads Manager).

Articole recente

Contactează-ne!