Magazin online la cheie: Droppshiping
Istoria comerțului electronic a fost marcată de-a lungul timpului de inovații constante. În prezent, pentru a concura pe această piață mondială dinamică, este necesar să apelați la diferite strategii care vă modernizează și vă optimizează magazinul online, îmbunătățind în același timp experiența utilizatorului. Dar până veți afla ce presupune comerțul electronic interactiv, este necesar să dispuneți de un magazin online. Dacă doriți să vă deschideți un magazin online, aveți la dispoziție mai multe opțiuni, printre care magazin online dropshipping sau un magazin online pe platforma WordPress.
Ce înseamnă magazin online de tip dropshipping?
Droppshiping-ul este un model de afaceri deosebit de popular pentru noii antreprenori, care implică mai degrabă abilități de marketing decât capacități financiare. Veți putea să vindeți produse clienților, să vă stabiliți propriile prețuri și să vă comercializați propria marcă. Nici măcar nu trebuie să plătiți inventarul până când nu este vândut unui client real. Puteți dezvolta o afacere dropshipping în România fără să dispuneți de un buget generos, deoarece dropshipping-ul presupune să vă gestionați magazinul fără să dețineți vreun inventar. Odată ce ați făcut o vânzare, furnizorul vă va expedia produsele din depozitul său direct la ușa clientului. Nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la depozitarea, ambalarea sau expedierea produselor. Mai precis, există trei jucători cheie în modelul de afaceri dropshipping, și anume producătorul, retailerul și clientul. Rolul producătorului într-un e commerce dropshipping include crearea de produse, stocarea, livrarea produselor către clienți în numele retailerului, înlocuirea produselor defecte și reaprovizionarea acestora. Producătorul își vinde produsele vânzătorilor cu amănuntul la prețuri cu ridicata, asumându-și riscul de stocuri nevândute. La rândul său, retailerul vinde produsele producătorului în propriul său magazin online și sub propriul brand. Veți fi responsabil pentru alegerea și comercializarea acestor produse. De asemenea, veți fi responsabil și pentru costurile de expediere, dar și pentru stabilirea prețurilor care vă pot aduce profit. Clientul cumpără produsele direct de la retailer, iar dacă are întrebări sau se confruntă cu unele probleme, se va adresa comerciantului de la care a cumpărat produsul. Un site de e commerce care se bazează pe Dropshipping achiziționează articolele pe care le vinde de la un furnizor sau producător terță parte, care apoi onorează comanda. Acest lucru nu numai că reduce costurile operaționale, dar vă oferă și mai mult timp pe care îl puteți folosi pentru a atrage mai mulți clienți.
Cum să deschideți un magazin online dropshipping?
În primul rând, veți avea nevoie de un magazin online la cheie. Cea mai rapidă modalitate de a lansa un site web care acceptă un model de afaceri dropshipping este să utilizați o platformă simplă, cum ar fi WordPress. O agenție de marketing și web development vă poate oferi servicii de creare magazin online. Este cea mai simplă și convenabilă modalitate de a obține un magazin online la cheie care suportă modelul de afaceri Dropshipping. Dacă veți opta pentru un magazin online WordPress, nu veți avea nevoie de un fundal tehnologic sau de aplicații. Totuși, puteți folosi anumite aplicații și instrumente pentru a vă spori vânzările. De exemplu, Woo Commerce este un plugin pe care îl puteți adăuga pe site-ul WordPress. În esență, cu WooCommerce puteți personaliza orice site WordPress pentru partea de e-commerce. WooCommerce este foarte apreciat pentru că oferă multiple modalități de personalizare, dar și pentru că se integrează și cu alte platforme de vânzare online precum PayPal sau Amazon Pay, ceea ce facilitează efectuarea plăților. Din momentul în care dețineți un magazin online, va trebui să elaborați un plan de achiziție de clienți. Dacă nu aveți clienți care să vă cumpere produsele, practic nu aveți nicio afacere. Există mai multe modalități de a atrage potențiali clienți, de la campanii Facebook Ads, Google Ads și până la tehnici SEO de promovare. De exemplu, Facebook vă permite să vă plasați oferta direct în fața unui public foarte vizat, ceea ce vă oferă posibilitatea de a concura imediat cu cele mai mari mărci și retaileri. De asemenea, trebuie să gândiți pe termen lung, așa că va fi necesar să puneți accentul și pe optimizarea pentru motoarele de căutare sau pe marketingul prin e-mail.
În cele din urmă, pentru a vă dezvolta afacerea, trebuie să analizați și să optimizați, adică să urmăriți toate datele și valorile de care dispuneți. Poate fi vorba de traficul Google Analytics sau de datele pixelului Facebook, dacă Facebook este principalul canal de unde vă achiziționați clienții. Când puteți urmări fiecare conversie, veți ști de unde provine clientul care a ajuns în magazinul online pe care îl dețineți și care a efectuat o achiziție. Astfel, veți scala ceea ce funcționează și veți elimina ceea ce nu funcționează. Nu există nicio soluție de marketing bătută în cuie. Trebuie să testați în mod constant noi oportunități și să ajustați campaniile actuale, ceea ce vă permite să știți când să optimizați sau să modificați cheltuielile campaniei de promovare.
Articole recente
- Cât cheltuiesc politicienii în alegerile prezidențiale din 2024? November 24, 2024
- Vizualizările – Metrică universală Meta November 16, 2024
- Analiza pieței de credite din România November 11, 2024
- Studiu de caz – Servicii SEO October 28, 2024
- De ce un ROAS de 10 poate să nu fie profitabil September 28, 2024